Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/xn--nstvedmotorklub-xlb.dk/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 467
Næstved Motorklub Hovedafdeling - Dødsfald

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/xn--nstvedmotorklub-xlb.dk/public_html/plugins/system/articlesanywhere/helpers/replace.php on line 94

Dødsfald

Det er med stor sorg vi må fortælle at Nisseringen har mistet 2 af vores allerstørste ildsjæle.
Jens "Låsesmeden" Pedersen og Erling Klinke
Både Jens og Erling har lagt et stort arbejde på Nisseringen, og har været med til at bygge og vedligeholde de baner op, som vi alle holder så meget af. Vi er dybt taknemmelige for alt det I begge har gjort for Nisseringen, jeres engagement og altid gode kammeratskab . Vi er sikre på at I oppe fra himlen vil kigge med hver gang vi afholder løb, og altid være en del af ånden på Nisseringen.
Vores tanker går til jeres efterladte, må den smukke efterårssol varme jer ekstra meget i disse tider.